Επίσημα στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχουν στην Ελλάδα τα τελευταία δέκα χρόνια. Σύμφωνα με αυτά, το 2010 οι αγορές μέσω ίντερνετ έφθαναν το 18,4%, ενώ το 2019 ανήλθαν στο 41,5%. Κατά τη δεκαετία η αύξηση της «πίτας» του ψηφιακού εμπορίου ήταν σταθερά ανοδική με εξαίρεση το 2016.
Αναλυτικά, οι διαδικτυακές αγορές το 2010 έφθασαν το 18,4%, το 2011 το 23,6%, το 2012 το 26,9%, το 2013 το 27%, το 2014 το 29,5%, το 2015 το 33,8%, το 2016 το 32,8%, το 2017 το 36,4%, το 2018 το 40,2% και το 2019 το 41,5%.
Το 48,3% αγόρασε προϊόντα αξίας 100 ευρώ
Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, το 48,3% αγόρασε προϊόντα η αξία των οποίων αγγίζει τα 99 ευρώ και κάτω, το 40,3% αγόρασε προϊόντα η αξία των οποίων κυμαίνεται από 100 έως 499 ευρώ ενώ το 11% αγόρασε προϊόντα ύψους 500 ευρώ και πάνω. 0,4% απάντησε «δεν γνωρίζω».